Promocje
Pasek Slim Beige
Pasek Slim Beige
46,00 zł 39,00 zł
szt.
Kurtka Futro Marrisa Pink
Kurtka Futro Marrisa Pink
269,00 zł 242,10 zł
Pasek Slim Black
Pasek Slim Black
46,00 zł 39,00 zł
szt.
Elegancki kombinezon damski czarny
Elegancki kombinezon damski czarny
199,00 zł 119,00 zł
Spódniczka mini niebieska w kwiatki
Spódniczka mini niebieska w kwiatki
99,00 zł 49,00 zł
Szorty Black Me
Szorty Black Me
119,00 zł 59,00 zł
Torba plażowa pomarańczowa
Torba plażowa pomarańczowa
49,00 zł 29,00 zł
szt.
Kurtka Futro Marrisa Szare
Kurtka Futro Marrisa Szare
269,00 zł 242,10 zł
Bluzka Sweterek Patrizia Ecru
Bluzka Sweterek Patrizia Ecru
119,00 zł 107,10 zł
Spódniczka mini różowa
Spódniczka mini różowa
99,00 zł 49,00 zł
Beżowe sandały damskie na koturnie
Beżowe sandały damskie na koturnie
129,00 zł 89,00 zł
Torba plażowa różowa
Torba plażowa różowa
49,00 zł 29,00 zł
szt.
Kombinezon La Manuel beżowy
Kombinezon La Manuel beżowy
350,00 zł 299,00 zł
Torba plażowa czerwona
Torba plażowa czerwona
49,00 zł 29,00 zł
szt.
Pasek Slim White
Pasek Slim White
46,00 zł 39,00 zł
szt.
Spódniczka mini jasny róż
Spódniczka mini jasny róż
99,00 zł 49,00 zł
Sukienka i spódnica boho (2 w 1)
Sukienka i spódnica boho (2 w 1)
169,00 zł 99,00 zł
Futro Kurtka Kaptur Kayli Beige
Futro Kurtka Kaptur Kayli Beige
299,00 zł 269,10 zł
Zwroty i reklamacje

 

Zwrot towaru
W celu dokonania zwrotu towaru, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

- Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić również wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

- W przypadku zwrotu obuwia Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku w jakim otrzymał obuwie, prosimy nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10 zł.

1. Formularz zwrotu

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (może to być odręcznie napisana kartka). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu (w celu ulepszenia jakości produktów i obsługi w naszym sklepie, będziemy wdzięczni za podanie przyczyny zwrotu towaru) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

2. Wysyłka

VERSADA WŁODARCZYK SPÓŁKA CYWILNA
Włodzimierz 36A
98-105 Wodzierady

3. Odesłanie produktu

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Przesyłkę prosimy nadawać kurierem lub Pocztą Polską (przesyłką rejestrowaną). Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij potrzebne oświadczenie reklamacji i dołącz je do przesyłki (może to być odręcznie napisana kartka). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
VERSADA WŁODARCZYK SPÓŁKA CYWILNA
Włodzimierz 36A
98-105 Wodzierady

3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium